Thursday, November 8, 2007

Halloweenhodet!

Skrive noe? Men hva? Det har ikke skjedd saa mye den siste tiden, sikkert mye verdt skrive om, men blir det saa? Nei, slettes ikke saa. I gaar var jeg ute, drakk oel og diskuterte politikk med Heath & co. Heath? Jobber paa kafeen, den eneste noe uteom det vanlige her i McAlester. Kafeen har faatt suppe, god beef and vegetable suppe. Hun ene sier alltid, mens hun peker paa meg:"Americano!" Da sikter hun til kaffen, den jeg drikker i mengder. Filmet litt, filme mer snart. Spiste paa Chilis, litt bedre enn det du finner her. Slutt paa vaffler til frokost, naa gaar det i toast og kaffe. Jeg savner kjoettkaker i brunsaus, potet, surkaal og tyttebear.

Synd at halloween har en slutt, kunne vart hele aaret for min del. Ingen flere 24 timer med skrekkfilm paa AMC, og den ene jack-o-lanternen ble plassert for aa "doe" i en park. Her er det siste bildet av det. Snufs.



Jeg tror jeg er et halloweenhode. Ja, jeg er et halloweenhode.

http://www.youtube.com/watch?v=pd-Z1zjlf8g


2 comments:

Kamilla said...

Du er en drivende dyktig gresskarslakter!

Traveling M. said...

Takker og bukker og neier